Webmaster Sven Verbeek heeft het stokje overgedragen aan Peet Wessels.

Peet Wessels neemt het over van Sven Verbeek

De afgelopen jaren was Sven Verbeek het aanspreekpunt voor de website van Molenstichting N-Brabant. Hij heeft de website een aantal jaren geleden opgezet en daarna steeds voorzien van de laatste informatie. Helaas heeft hij i.v.m andere werkzaamheden geen tijd meer om de site bij te houden. Veel dank gaat uit naar Sven voor zijn jarenlange inzet en Peet zal het webmasterschap nu voortzetten.

In nauwe samenwerking met het bestuur en de molen-adviesraad zal ze alle relevante informatie publiceren. Ook gaat ze de gebeurtenissen in het Brabantse molenveld actief volgen om zo op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes. Uiteraard kunt u haar hierbij helpen door uw verhaal, gebeurtenis of nieuws-weetje aan haar door te geven. Dat kan via het contactformulier op deze site of rechtstreeks per mail aan typicaldutchart@gmail.com.